כללי
שירותי אבחון גרפולוגי – למה זה טוב? (פרסומת)
20 במרץ 2023
0

לאבחון גרפולוגי ישנם שימושים רבים בחיי היומיום.

במאמר זה נפרט את היתרונות של כלי זה בשלושה תחומים שונים.

שירותי גרפולוגיה לאנשים פרטיים.

כאשר אתם פונים לאבחון גרפולוגי, הגרפולוג מנתח את כתב היד שלכם, וחושף בפניכם תובנות לגבי תכונות אופי, ערכים, כישורים ונטיות טבעיות. בעזרת האבחון תוכלו לגלות פרטים חדשים לגבי האישיות שלכם.

גרפולוגיה משמשת ככלי עוצמתי להכוונה מקצועית ובחירת נתיב קריירה. היא מספרת לאדם על החוזקות והחולשות שלו. אינפורמציה זו יכולה לעזור לכם בצמתים של החלטות מקצועיות, ולתת לכם ידע בעל ערך לגבי רמת ההתאמה שלכם למקצוע, לעיסוק או למקום עבודה.

שירות אבחון גרפולוגי יכול גם לתמוך בכם בתהליך של שיפור מקצועי בתוך קריירה קיימת. בעזרת האבחון, תוכלו לגלות אילו מיומנויות רלוונטיות בתחום העיסוק שלכם דורשות שיפור או ליטוש, ומה ביכולתכם לעשות כבר עכשיו על מנת להתקדם לקראת השגת היעדים המקצועיים והעסקיים שלכם, ולממש את מלוא הפוטנציאל שלכם בתחום הקריירה שבחרתם.

רחל רג'יניאנו – שירותי גרפולוגיה

לפרטים נוספים מלא/י את הטופס ונחזור בייעוץ אדיב ומקצועי:

שם

טלפון

דואר אלקטרוני

שירותי גרפולוגיה משפטית.

גרפולוגיה משפטית היא התחום שעוסק באימות כתבי יד ומסמכים. בעזרת אבחון גרפולוגי- משפטי ניתן לזהות את הכותב המקורי של מסמך או חתימה, ובכך לסייע במקרים של הונאה או זיוף.
כמו כן, אבחון יכול לקבוע האם מסמך מסויים הוא אמיתי או מזויף, ולכן הוא יכול לשמש גם כראייה משפטית.
ניתוח גרפולוגי יכול לסייע בחקירה, על ידי מתן ראיות למצב הרגשי ולדפוסי חשיבה של האדם. אבחון גרפולוגי מקצועי מספק מידע בצורה מהירה, כך שהוא יכול לחסוך זמן יקר במקרים של חקירה, שבהם יש להציג ראיות תוך פרק זמן קצר.

שירותי גרפולוגיה למעסיקים.

אבחון גרפולוגי הוא אחת הדרכים האפקטיביות לגלות האם יש התאמה של מועמד למשרה או מקצוע. בכך הוא מהווה כלי רב ערך בידי מעסיקים, המעוניינים לגייס עובדים איכותיים.
האבחון יכול לספק למעסיק מידע בנוגע לתכונות האופי של המועמד, לרמת היציבות הרגשית שלו, מוסר העבודה שלו ורמת היצירתיות שלו.
בעזרת אבחון גרפולוגי, המעסיק יכול לבצע הערכת יכולות למועמדים שונים, על מנת לבחור את האדם בעל הסיכויים הטובים ביותר להצליח בתפקיד.

רחל רגיניאנו גרפולוגית משפטית, מוסמכת ע"י האגודה הישראלית לגרפולוגיה מדעית וע"י המרכז הישראלי לגרפולוגיה.
עוסקת באימות חתימות והשוואת כתבי יד, מיון עובדים ומנהלים, התאמת שותפויות, אבחון אישי והכוון תעסוקתי ולימודי.
https://rachel-graphology.co.il/

054-8247031