כללי
איך אנחנו יכולים לשנות את הנרטיב ולהתמודד בהצלחה עם אתגרי החיים? (פרסומת)
19 במרץ 2023
0

איך אנחנו יכולים לשנות את הנרטיב ולהתמודד בהצלחה עם אתגרי החיים?

האם לאחרונה הרגשתם אבודים או מצאתם את עצמכם מתמודדים עם משבר שגורם לכם להרגיש מוצפים וחסרי כיוון?
לעיתים, זה מרגיש כאילו אנו לא יודעים באיזה דרך ללכת, או איך לצאת ממשבר בכוחות עצמנו, וקשה לנו לראות את האור בקצה המנהרה. אך למרות זאת, תמיד חשוב לזכור שאתם לא לבד, ולפעמים כל מה שצריך זה מישהו שיקשיב ויציע הדרכה כדי לעזור לכם לקבל פרספקטיבה חדשה. זה יכול לעשות פלאים ולשנות את הדרך בה אתם מתמודדים, ואת הגישה בה אתם מגיבים לאתגרים.

כרמלה גוטליב – פסיכולוגית קלינית המתמחה בילדים ומבוגרים

לפרטים נוספים מלא/י את הטופס ונחזור בייעוץ אדיב ומקצועי:

שם

טלפון

דואר אלקטרוני

בין אם אתם מתמודדים עם דיכאון, חרדה, פוביות, משבר זוגי, גירושין או אתגרי הורות, טיפול יכול לעזור. הפסיכולוג מאפשר מרחב בטוח עבורכם לבטא את המחשבות והרגשות, ועובד ביחד איתכם לפיתוח מיומנויות התמודדות ואסטרטגיות לניהול אתגרי החיים. כאשר תתחילו להיות מודעים יותר לעצמכם ולדרך בה אתם מגיבים, תוכלו לעשות שינוי משמעותי באורח החיים שלכם, לעשות בחירות טובות יותר ולשנות את הנרטיב של חייכם.

כשמדובר באתגרים וקשיים בתא המשפחתי, לא רק ההורים נפגעים. גם ילדים יכולים להרגיש את ההשפעה של מתח, קונפליקט וחוסר יציבות בבית. לכן שילוב טיפול זוגי או הורי חשוב כל כך לרווחת המשפחה כולה, במיוחד לילדים.

כאשר הורים נאבקים בבעיות, זה יכול להיות מאתגר לספק את האהבה וההכוונה שילדים צריכים. על ידי השתתפות בטיפול יחד, ההורים יכולים ללמוד כיצד לתקשר ביעילות ולנהל קונפליקטים, מה שמועיל לזוגיות ובמקביל יוצר סביבה יציבה ובטוחה יותר עבור הילדים.

שמי כרמלה גוטליב, וכפסיכולוגית קלינית המתמחה בילדים ומבוגרים, ראיתי את הכוח הטרנספורמטיבי של טיפול. על ידי נקיטת גישה הוליסטית, נוכל להתייחס לכל ההיבטים של הרווחה האישית שלכם, כולל פיזית, רגשית, נפשית ורוחנית. יחד, נוכל לפתח תכנית טיפול מותאמת אישית העונה על הצרכים הייחודיים שלכם.

שילוב טיפול פסיכולוגי יכול לשנות חיים. זה יכול לעזור לכם להבין טוב יותר את עצמכם ואת העולם מסביב, ולספק את הכלים הדרושים כדי לנהל חיים מספקים יותר. אם אתם מוכנים לעשות את הצעד הזה, אני כאן כדי לתמוך בכם במסע שלכם.

כרמלה גוטליב – פסיכולוגית קלינית מומחית לילדים ולמבוגרים מומחית בטיפול חרדות, דיכאון – OCD, אובססיה, פוביות, הפרעות אכילה, אבחון ותיאום הורי, גירושין בשיתוף פעולה, התמחות בטיפול קצר מועד, גישה קוגניטיבית כולל CBT.
https://www.car-gottlieb.info/
רח' הצפצפות 23 הרצליה
א – ה : 20:00 – 8:00 | ו : 16:00 – 8:00
050-561-9236