כללי
מהפכה בעולם טיפולי שיניים : מימון עד 60,000 ₪ ב-60 תשלומים
3 בפברואר 2016
0

כולנו רוצים את החיוך המושלם, שיניים לבנות ויפות שמקרינות ביטחון עצמי ומראה בריא. רבים נתקלים בבעיה נפוצה: עלות של השתלות שיניים כרוכה בהוצאה גדולה, כזו שמעדיפים לדחות אותה עד כמה שאפשר. רופאי השיניים סבורים שמדובר בהחלטה רפואית שגויה בעלת השלכות רבות. במאמר נסקור את הדרכים השונות למימון טיפולי שיניים ולהפחתת העלות.

טיפולי שיניים במימון של עד 60,000 ש"ח
טיפולי שיניים במימון של עד 60,000 ש"ח

איך לעשות מימון טיפולי שיניים?

מימון הוא למעשה הלוואה לטיפולי שיניים שאותה צריכים להחזיר. לפני שלוקחים מימון לטיפולי שיניים, כדאי לבדוק האם אנחנו באמת לא יכולים לעמוד בהוצאה בעצמנו? האם נוכל להיעזר בקרוב משפחה או במישהו קרוב אחר לצורך תשלום עבור הטיפולים. לאחר שכל האופציות מוצו, כדאי לבחון מקרוב אופציה של מימון ולשים לב לכל האותיות הקטנות הכרוכות במימון ובתנאיו, על הריביות, ההחזרים וכדומה.

השתלות שיניים

שתלים הם תחליף מלאכותי לשיניים, המשמשים כדי למלא את מקומה של שן חסרה. במקרים רבים, שתלים הם הבחירה ההגיונית היחידה לשיקום של התפקוד המלא של השיניים והאזורים התומכים בהן. מהם הסיבות שבגללן נזדקק לשתלים? טיפול שורש שנכשל, מחלת חניכיים חריפה, שחיקה, גרימת טראומה לפה, ריקבון השן ועוד. להשתלות שיניים שנעשות בידי רופאי שיניים מנוסים, ישנם יתרונות רבים. נמנה כאן כמה מהם: שיניים קבועות בסמוך להשתלת השיניים, זמן החלמה קצר, זמן טיפול קצר יחסית, שיניים אסתטיות, גישות זעיר פולשניות ומינימום ניתוחים, אחריות בכתב מתוך בטחון באיכות הטיפולים, אפשרות להשתלות שיניים בהרדמה מלאה ועוד.

מימון עד 60,000 ₪ ב- 60 תשלומים

בדרך כלל מימון טיפולי שיניים נדרש עבור טיפולים יקרים ומקיפים. לדוגמא: הלבנה, השתלה, שיניים תותבות, תוכנית כללית לשיקום הפה, ואורתודנטיה (יישור שיניים). מימון טיפולי שיניים ע"י פריסת תשלומים – דרך נוחה היא לשלם עבור הטיפול בכרטיס אשראי ולפרוס את התשלומים בקרדיט. החיסרון הוא ריבית גבוהה במיוחד. המשמעות היא ייקור משמעותי של עלות הטיפול.

 

מרפאת שיניים ד"ר גלינה גובר – טיפולים כירורגיים, השתלות שיניים, טיפולים משמרים ואסתטיקה דנטליתכל טיפולי השיניים במקום אחד! מימון עד 60,000 ש"ח לטיפולי שיניים, השאירו פרטים:





✔ טיפולי אסתטיקה

עם העלייה ברמת החיים בעולם המערבי, ניתוחים פלסטיים הפכו למבוקשים מאד בקרב רבים. לטיפולים הנעשים בידיים מיומנות תוצאות המרשימות, עם זמן החלמה קצר המהווה יתרון גדול מאד. ניתוחים פלסטיים הם הליכים רפואיים פולשניים ולכן קיימת חשיבות עליונה לבחירת מנתח פלסטי מנוסה ומרפאת ניתוחים פלסטיים מתאימה.

✔ טיפולי בוטוקס

נשים וגברים ברחבי העולם עושים בבוטוקס שימוש באופן קבוע. הבוטוקס מורכב מחומר הבוטוליניום טוקסין, והוא נחשב ליעיל בעולם לטיפול בקמטי הבעה בפנים. החומר החל את דרכו כפריצת דרך בתחום הרפואה האסתטית בתור טיפול בעין עצלה ופזילות בתחילת שנות השבעים.

✔ טיפולי שיניים וטיפולי שורש

כולנו מכירים את זה, השן כואבת עד מאד והרופא מודיע לנו שאנחנו צריכים טיפול שורש. מה זה בעצם אומר? טיפול שורש מבוצע במערכת תעלות השורש כאשר מטרתו היא טיפול במחלות מוך השן (עצב השן) והרקמה מעבר לקצה השורש הנקראת רקמת סב השורש.

✔ כתרים

כתר הוא כיסוי החלק הנראה של השן בחומר המחזיר לשן את תפקודה, את צורתה ואת מראה הטבעי. הכתר מקיף את כל השן. לכן, יש להקטין מעט את השן הקיימת, או להשלימה לאחר טיפול שורש בעזרת מבנה. זאת כדי שניתן יהיה להרכיב מעליה את הכתר.

✔ הלבנת שיניים

הלבנת שיניים מיועדת למי שסובל מכתמים על השיניים או למי שמעוניין בשיניים לבנות. הטיפול מיועד לשיניים טבעיות בלבד. משך ההליך- שעה עד שבועיים וניתן ליהנות מהתוצאות בטווח של זמן בין שנתיים לחמש שנים.

✔ יישור שיניים

טיפול ליישור שיניים אינו מיועד רק לבני העשרה אלא גם למבוגרים. מומלץ להקדים ולהתחיל לטפל בשיניים בגיל צעיר ומוקדם ככל האפשר, אז גם תוצאות הטיפול תהיינה טובות יותר ויעילות יותר.

מרפאת שיניים ד"ר גלינה גובר | רחוב חנקין 1, קרית אתא, בניין סנטר B, קומה 3
טלפון: 04-7887551, 04-8255933

 

מרפאת שיניים ד"ר גלינה גובר – טיפולים כירורגיים, השתלות שיניים, טיפולים משמרים ואסתטיקה דנטלית

כל טיפולי השיניים במקום אחד! מימון עד 60,000 ש"ח לטיפולי שיניים, השאירו פרטים:

שם

טלפון

דואר אלקטרוני