כללי
ציורי שמן מקוריים בהתאמה אישית, ממכחולו של הצייר בן רוטמן (פרסומת)
20 במרץ 2023
0

ציורי שמן מקוריים בהתאמה אישית, ממכחולו של הצייר בן רוטמן

בין שאתם תולים ציור שמן מינימליסטי בקליניקה המעוצבת שלכם ובין שאתם תולים ציור גדול ובעל נוכחות בסלון כדי להפוך אותו למוקד תשומת הלב, ציורי שמן מקוריים הם אלמנט עיצובי ואומנותי המוסיף סטייל ויוקרה לכל חלל.

כדי שציורי השמן יצרו את הרושם הרצוי וישקפו את רמת החיים הגבוהה שלכם ואת האווירה האקסקלוסיבית של החלל, חשוב שהם יהיו מקוריים וחשוב עוד יותר, שהם יבוצעו במקצועיות, על-ידי אמן מן השורה הראשונה.

לכן, אם אתם מעוניינים לרכוש ציורי שמן מקוריים בסגנון מיוחד, זה הזמן להכיר את בן רוטמן – צייר המציע ללקוחות מגוון עצום של ציורי שמן מקוריים, בהתאמה אישית.

בן רוטמן  – צייר שמן ישראלי

לפרטים נוספים מלא/י את הטופס ונחזור בייעוץ אדיב ומקצועי:

שם

טלפון

דואר אלקטרוני

ציורים ברמה בין-לאומית ובמגוון נושאים

הייחודיות בעבודתו של בן היא העובדה כי היא מתבצעת בהתאמה לדרישות הלקוח. אפשר להתרשם מעבודותיו ברשתות החברתיות, בסטודיו ברחוב תושיה 2, תל אביב ובאתר האינטרנטhttps://www.rotman-art.com/  ולבחור את גודל הציור הרצוי ואת הנושא המרכזי שלו: ציורים אבסטרקטים, בעלי חיים, סוסים,  דמויות אנושיות, נופים אורבניים, חיק הטבע, עירום, ספורט, פופ-ארט, מוסיקה ועוד. הוורסטיליות של בן היא זו שמיצבה אותו כאחד האומנים המובילים בתחומו וזו המאפשרת לקהל לקוחותיו לבחור את הקו המנחה של העבודה, כך שתתאים לעיצוב הכללי של החלל שבו היא עתידה לככב וכמובן, לסגנון ולאמירה האישית של כל קונה.

שיטת עבודה חדשנית

כחלק מהשאיפה להעניק ללקוחותיו חוויה אומנותית חסרת תחליף מגובה ברמת שירות גבוהה, מציע בן הדמיה ממוחשבת משוכללת ללא עלות, לכל לקוח המעוניין לרכוש ציור. ההדמיה מאפשרת לראות מראש, כיצד ישתלב הציור בצורה הרמונית בחלל שבו תבחרו להציב אותו. כמו כן, היא מאפשרת לתכנן ולגבש את עיצוב החדר מסביב לציור, מבחינת מרקמים, גוונים וכדומה.

תעודת בלעדיות לציור שלכם

בסיום העבודה, תקבלו עם הציור תעודה רשמית מהאמן בן רוטמן, המציינת את מקוריות הציור וכן את העובדה שהוא one piece only. תעודה זו היא הגושפנקה לכך כי אתם יכולים לתלות את הציור בגאווה וליהנות מהסגנון המיוחד, תוך ידיעה כי אתם הבעלים הבלעדיים של ציור זה.

בן רוטמן
ההשראה שלי – נולדתי בתל אביב ומתגורר בה עד היום, נשלחתי לקיבוץ ומצאתי שלווה ברחבי הטבע ובחברת ידידי הסוסים ובמוסיקה אותה ניגנתי בשדות
.
למדתי אומנות בשוויץ, במסגרת שליחותי מטעם המדינה.

הסגנון בו אני יוצר מכונה ”אבסטרקט-פיגורטיבי” ומשלב בין צורות ברורות ומוחלטות, לבין חוסר סדר וחוסר הגיוןבין חד ומובהק לחבוי וגלוי.
דימויים-פיגורטיביים המשקפים עולם חושני, יצרי, קצבי ומלא ניגודים. חלומות ופנטזיות בתנועה-מתמדת אינסופית. הציורים עשויים מקונטורים ומשכבות של צבעי-שמן, הנמשחות באופן דרמטי ומהיר, כאילו באקראי, בהרף-עין, בהיסח-הדעת. כך נוצר מרקם שלם וייחודי.

ניתן להזמין ציורי שמן על קנבס בהתאמה אישית לחלל ביתכם ואו משרדכם!!
https://www.rotman-art.com/
0526961110