כללי
טיפולי שיניים מתקדמים במרפאת שיניים מילא דנט – ד"ר דראושה אכראם
15 בפברואר 2022
0

הביקור אצל רופא השיניים הוא ביקור עם מוניטין בעייתי מאוד. הרבה מאוד אנשים מפחדים מטיפולי שיניים, וחוששים מאוד מהכאב באחד האזורים הרגישים ביותר בגוף. עם זאת, כאשר הולכים למקום הנכון, החשש נעלם לחלוטין, ומקבלים טיפול מקצועי, אדיב, עם יחס הוגן כלפי הלקוח. רפואת השיניים התקדמה בצורה משמעותית מאוד בשנים האחרונות, ולצד האפשרויות הרבות לשיפור השיניים, כולל הלבנה ויישור, הטיפולים הם גם פחות כואבים. היכולת להשיג את השיניים המושלמות היא ריאלית יותר מתמיד.

רפואת שיניים מתקדמת – מילא דנט.

מכשור דנטלי מתקדם

לרופאים כיום יש מכשור הדנטלי מתקדם והוא מאפשר לרופאים, לטכנאי השיניים ולשינניות לעשות עבודה הרבה יותר נקייה, איכותית ובעיקר פחות כואבת. המכשירים החדשים נועדו בעיקר כדי להקטין הפולשנות שבטיפול, ולהקטין את הצורך בכירורגיה לא נעימה. הרצון הוא כמובן להגיע למצב של מינימום כאב, ועם המכשור החדש, זה בהחלט אפשרי. התחום, כאמו,ר הולך ומתפתח במהירות לאור הצורך הבסיסי של כל אחד מאיתנו לשיניים בריאות ונקיות. מרבית האנשים צריכים ומשתמשים בטיפולי שיניים באופן די שכיח, ולכן יש צורך גדול בייעול הטיפול ובהורדת רמת הכאב והחרדה. לא מדובר רק במכשור טוב, אלא כמובן גם ברופאים טובים.

 

מילא דנט מרפאת שיניים | ד"ר דראושה אכראם

לפרטים נוספים מלא/י את הטופס ונחזור בייעוץ אדיב ומקצועי:

שם

טלפון

דואר אלקטרוני

 

הטיפול הטוב ביותר

במרפאת מילה דנט של דוקטור דראושה אכרם, תוכלו לקבל את הטיפול הטוב ביותר. המרפאה עוסקת בכל הטיפולים החדשניים ביותר, ומספקת שירות ומעטפת נכונה לכל אחד מהלקוחות שלה. בין השירותים במרפאה תוכלו למצוא התקנת שתלים דנטליים ואסתטיקה דנטלית, מרפאה ממוחשבת, צילום פנורמי במקום, סורק אינטראורלי (מידה ממוחשבת) ומרפאה ללא מתכת (רק כתרי זרקוניה). במרפאה תוכלו לקבל מגוון עצום של טיפולי שיניים תחת קורת גג אחת, ומבלי הצורך להיות מתוזזים ממקום למקום. ד"ר אכרם מעניק טיפול תוך כדי הקפדה, עדינות ואיכות בלתי מתפשרת עד להשגת המטרה באופן שלם ומוחלט.

ניסיון הוא שם המשחק

ניסיון הוא שם המשחק בעולם רפואת השיניים. לד"ר אכרם ניסיון רב שנים בתחום הרפואה הדנטלית, וכך גם לשאר האורתודנטים במקום. המרפאה לא עובדת עם מתכת כפי שהיו עובדים בעולם הרפואה הדנטלית הישן, אלא רק עם כתרי זרקוניה חדשניים. המרפאה פועלת בטכנולוגיות חדשניות במטרה אחת – להקל על המטופל, ולהעניק לו את כל מה שהוא צריך תחת קורת גג אחת. המרפאה היא נגישה, נעימה, מקצועית ונותנת ללקוחות לשכוח את כל הפוביות שלהם כאשר הם מגיעים למרפאת השיניים.

יחס אישי

העבודה של רופאי שיניים היא מאוד מורכבת מהרבה מאוד בחינות ועל הרופאים להיות מאוד מקצועיים כדי להצליח ולעשות עבודה מושלמת. טיפולי שיניים יכולים לכלול כאלו שמנקים את השן, שמטפלים בחניכיים, מחליפים את השיניים או מיישרים אותן. מבחינת הרופאים, לא תמיד פשוט להתמודד עם ללקוחות מבוהלים, ולכן, עניין הניסיון והיכולת לתת שקט למטופל, בדיוק כמו ד"ר אכרם, הם חשובים במיוחד. מעטים הם האנשים שלא ניגשים לרופאי שיניים אחת לתקופה, ולכן, צריך לדעת לתת מענה לכולם, וככל שמקלים על הלקוחות יותר, כך אפשר להתרשם מעבודת המרפאה בצורה הטובה ביותר.

להוריד את מפלס הלחץ

רופאי שיניים טובים משתמשים בציוד טוב, אך העבודה המקצועית שלהם נמדדת בעדינות וביחס של חמלה לכל לקוח. ככל שמשתמשים בשיטות החדשניות יותר, כך גדל הסיכוי שהלקוח לא יסבול יותר מדי. המרפאה של ד"ר אכרם מבינה את הצרכים של הלקוחות, ועושה הכל אין האוס, כדי לספק שירות שמוריד א מפלס הלחץ לאפס. התחום של הרפואה הדנטלית הוא מאוד דינמי, ורק רופאים איכותיים מצליחים לרתום את החידושים, להתאים את עצמם להווה ולהצליח להיות רלוונטיים להרבה מאוד שנים, בדיוק כמו מרפאת מילה דנט.

ניתן לפנות למילה דנט בטלפון 04-7747797 או בטלפון 050-3540403,
או במייל mila.dent8@gmail.com.