כללי
הלמידה הנכונה והמוצלחת ביותר בגיל הרך – יחסי הגומלין עם ההורה (פרסומת)
19 במרץ 2023
0

הלמידה הנכונה והמוצלחת ביותר בגיל הרך – יחסי הגומלין עם ההורה

למידה נכונה בגיל הרך, חיונית להתפתחות הילד ולהצלחתו בלימודים בהמשך חייו. באמצעות חוויות רגשיות, ילד יכול ללמוד לזהות, לבטא ולנהל את הרגשות שלו שהם חלק בלתי נפרד ואפילו קריטי מההתפתחות שלו.

מערכת היחסים ההדדית בין הורים לילדים היא גם חיונית ללמידה נכונה. הורים צריכים לספק לילדים שלהם סביבה בטוחה, מטפחת ותומכת ללמידה, בעוד שילדים צריכים להרגיש בנוח לבטא את עצמם בפני הוריהם. בנוסף, חשוב להורים ולילדים להיות פתוחים זה לזה לרעיונות ולנקודות מבט שונות, לעבוד יחד כדי לפתור בעיות ולמצוא פתרונות. בקשרים רגשיים חזקים, למידה נכונה בגיל הרך יכולה להיות חוויה חיובית שמכינה את הקרקע לעתיד מוצלח עבור הילד.

החוויה הרגשית והאינטראקציה עם ההורה, הם שניים מהמרכיבים החשובים ביותר של למידה בגיל הרך. כאשר ילד נחשף לסביבה חיובית ומטפחת, יש סיכוי גבוה יותר שהוא ילמד ביעילות ובקלות. מחקרים הראו ששני מרכיבים אלו, חיוניים לפיתוח הכישורים הקוגניטיביים, הגופניים והחברתיים של הילד.

שילה דרור גיל  – ד.ג.ש מוציאה לאור

לפרטים נוספים מלא/י את הטופס ונחזור בייעוץ אדיב ומקצועי:

שם

טלפון

דואר אלקטרוני

כשהתינוק או הפעוט מקיים אינטראקציה עם הוריו, הוא מסוגל להבין את רגשותיו, כיצד לבטא אותם וכיצד להתמודד איתם. זה עוזר לו לפתח תחושת ביטחון ואמון באנשים סביבו. בנוסף, האינטראקציה מאפשרת לילדים בגיל הרך ללמוד מהטעויות של עצמם ולפתח שליטה עצמית.

כאשר ילדים בגיל הרך נחשפים לאינטראקציות חיוביות ותומכות עם הוריהם, יש סיכוי גבוה יותר שיבינו את העולם סביבם ויוכלו ליצור קשרים ומערכות יחסים עם אחרים. זה עוזר להם להיות מיומנים יותר מבחינה חברתית וליצור קשרים חזקים עם בני גילם.

החוויה הרגשית והאינטראקציה עם ההורה הם שניים מהמרכיבים החשובים ביותר של למידה בגיל הרך. חיוני שהורים יעניקו לילדיהם סביבה בטוחה ומטפחת, כדי שיוכלו ללמוד ולצמוח בצורה הטובה ביותר. על ידי מתן אווירה אוהבת ותומכת, הורים יכולים לעזור לילדיהם לפתח את הכישורים והידע שלהם. זה יאפשר להם לנהל חיים מוצלחים ומספקים יותר.

שילה דרור גיל – כותבת ומוציאה לאור ספרים לגיל הרך, ובוגרת מכללת " אורנים "
שילה דרור גיל מבטאת את אמונתה כי הלמידה הנכונה והמוצלחת בגיל הרך היא דרך החוויה הרגשית ויחסי הגומלין עם ההורה
.
מבין ספריה המוכרים של שילה דרור גיל:
"מגדל עד השמיים"
"מתנה לשי"
"איזה קסם נפלא"
"חברים שאוהבים" ועוד…
כל הספרים ניתנים לרכישה באתר
https://www.sheila-dgsh.info/
ספרייה מתורגמים גם לשפה האנגלית ונמכרים באתר
"AMAZON"
050-6559503