כללי
פריצת דרך : סובלים מסוכרת או כולסטרול גבוהה?
20 במרץ 2016
0

בשורה לסובלים מכולסטרול גבוה, סוכרת וטרשת עורקים – פתרון טבעי לטיפול ומניעת המחלות. מחלת הסוכרת היא מחלה נפוצה ביותר כעשרה אחוזים מכלל האוכלוסייה בעולם סובלים כיום או יסבלו בעתיד מהמחלה הזאת ומתופעות הלוואי שלה – לחץ דם, הסתיידות עורקים ובמקרים חמורים יותר עלולה להתפתח גם טרשת העורקים.

תמצית שורש הליקוריץ הוכחה מדעית על ידי פרופ' מיכאל אבירם כמסייעת במניעת טרשת עורקים ובאיזון סוכר בדם באופן משמעותי.
תמצית שורש הליקוריץ הוכחה מדעית על ידי פרופ' מיכאל אבירם כמסייעת במניעת טרשת עורקים ובאיזון סוכר בדם באופן משמעותי.

בישראל אחוז החולים בסוכרת עומד על שישה אחוזים, אבל הוא צפוי, ככל הנראה, לעלות. בכל שנה מאובחנים בישראל כמה עשרות אלפי חולי סוכרת חדשים, ברמות שונות. הטיפול במחלה הוא לרוב תרופתי וכרוך בצריכה קבועה של כדורים ובמקרים חמורים יותר זקוק החולה להזרקה קבועה של אינסולין. הן הכדורים והן האינסולין עלולים לגרום לתופעות לוואי ברמות שונות של חומרה.

הבשורה הטובה לסובלים מכולסטרול גבוה, סוכרת ואפילו טרשת העורקים היא צמח הליקוריץ. צמח הליקוריץ עשוי לסייע במניעת ההתפשטות של המחלות הללו ובמקרים רבים גם לעצור את ההתקדמות שלהן. מחקר קליני, היחיד מסוגו, שנערך על ידי פרופסור מיכאל אבירם, מנהל אגף המעבדות והמחקר בבית החולים רמב"ם בחיפה, הגיע למסקנות מעניינות בנושא זה. המחקר פורץ הדרך הזה מראה גם כי שימוש בצמח הליקוריץ עשו גם למנוע מלכתחילה את המחלות המתוארות לעיל וכמובן – את התוצאות הרות האסון שלהן. שני מחקרים קליניים נפרדים הוכיחו את היעילות של צמח הליקוריץ וההשפעה החיובית שלו על הסובלים מהמחלות שתוארו לעיל. גם נשים הסובלות מסוכרת הריון עשויות לחוות הקלה משמעותית בסימפטומים של המחלה.

 

תמצית שורש ליקוריץ ★ המקורי שנבדק ונחקר קלינית על ידי פרופסור מיכאל אבירםמוצר מהפכני וטבעי שעבר מחקר קליני בבית חולים רמב"ם – מוצר מהפכני לחולי סוכרת וחולי לב
למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם:





מחלות ובעיות רפואיות שניתן לטפל בהן באמצעות צמח הליקוריץ.

כל המחלות המתוארות להלן הן תוצאה אפשרית, ישירה או עקיפה, של סוכרת. התאים אצל חולי סוכרת אינם קולטים את האינסולין ואינם יכולים, לפיכך, לפרק את הסוכרים בדם. הסוכרים נדרשים על מנת לייצר את האנרגיה הדרושה לפעילות הגופנית. הליקוריץ מונע את הצטברות הסוכרים ומסייע בפירוק שלהם כיון שכך, הוא מונע או מצמצם את הסיכונים לחלות במחלות כמתואר להלן.

טרשת עורקים: העורקים של חולי סוכרת שאינם מטופלים כהלכה נחסמים באיטיות אבל בהתמדה. רובד טרשתי חוסם אותם ומונע למעשה את זרימת הדם, בעיקר לגפיים. טרשת עורקים מובילה לעיתים קרובות לחוסר תחושה בכפות הידיים והרגליים. בהמשך היא עלולה לגרום לנמק עד כדי צורך לכרות רגל או יד.

נירופתיה – עיוות של כלי הדם ברשתית. עיוות כזה עשוי לגרום לעיוורון או לליקויים חמורים בראייה. גם כאן, אחד הגורמים הקרדינאליים למחלה היא הסוכרת. גם במקרים הללו הוכיחו המחקרים כי הליקוריץ יעיל מאד ועושה את העבודה.

נזקים לכליות: הכליות הן המסננת של הגוף מפני רעלים. קריסה שלהן היא מסוכנת לגוף. כליות לא פעילות מחייבות דיאליזה פעם בשבוע או יותר. גם בעניין זה, כמו בסעיף הקודם, הוכח כי שימוש תכוף בליקוריץ  מסייע בהקטנת הנזקים או במניעת נזקים נוספים לכליות.

נזקים בגפיים: מחלת הסוכרת גורמת אצל רבים מהסובלים ממנה לחוסר תחושה חלקי או מלה ברגליים ובידיים. כתוצאה מכך עלול החולה להיפצע מבלי שהרגיש בכך. מה שהמוך את הפציעה כאמור לבעייתית היא העובדה שההחלמה מפציעות אצל חולי סוכרת היא איטית מאד. צמח הליקוריץ מסייע בהחלמה בכלל ואצל חולי סוכרת בפרט.

פגיעה באיכות הדם: מערכת הדם יוצרת את כדוריות הדם הלבנות, האחראיות על שמירת הבריאות ומסייעות לגוף להתגבר על מחלות שונות. סוכרת עלולה לפגוע בכדוריות הדם הלבנות. בהיעדר כדוריות דם כאמור עלול הסובל מסוכרת להיות חשוף למגוון רחב של פגיעות או מחלות שהגוף יתקשה להתגבר עליהן.

סוכרת ושמירה על בריאות הגוף

חולי סוכרת, כמו גם קבוצות אוכלוסיה אחרות, נדרשים להוריד את רמת הכולסטרול בגוף. בדרך כלל כרוכה הורדת הכולסטרול בנטילת תרופות מתאימות באופן קבוע. כמו כן, מומלץ מאד להתייעץ במומחים ולעבור למשטר של דיאטה שתסייע בהורדת הכולסטרול ושמירה על זרימה תקינה של הדם. הטיפול בחולים כרוניים ניתן באמצעות כדורים או באמצעות הזרקת אינסולין. המחקר פורץ הדרך של פרופסור אבירם, יחד עם מחקרים נוספים, מורים בבירור כי שימוש מסודר בתמצית שורש הליקוריץ, מפחית את רמת הסוכרים בדם ומונע אפשרות לטרשת העורקים. חשוב לציין בהקשר הזה כי שורש הליקוריץ מסייע בטיפול, אבל איננו כרוך בתופעות לוואי.

טרשת העורקים ודרכי הטיפול במחלה

טרשת העורקים כבר הוזכרה לעיל כאחד הסיכונים המשמעותיים לחולי סוכרת. הטיפול בטרשת העורקים הוא בעיקר מניעת ההתפתחות שלה. על מנת להשיג את המטרה יש לשמור על תזונה נכונה ולהפסיק לעשן (מוטב, כמובן, שלא להתחיל). דרך נוספת למניעת טרשת העורקים היא ביצוע פעילות גופנית באופן קבוע, רצוי בפיקוח מקצועי.

ליקוריץ – הצמח ששומר על הבריאות

ההשפעה החיובית של צמחי מרפא למיניהן על הבריאות ידועה מזה אלפי שנים. מחקרים שנערכו לאחרונה הוכיחו את היעילות של צמח הליקוריץ (שוש קירח בשמו העממי) באיזון רמת הסוכר בדם ובמניעת ההיווצרות של טרשת העורקים. הליקוריץ משפיע בעיקר על המערכת האחראית על הפרשת ההורמונים בגוף. הליקוריץ מסייע ביצירת סטרואידים טבעיים – מה שמסייע מאד לסובלים מבעיות בדרכי הנשימה. בנוסף, הליקוריץ מסייע גם בהורדת רמות הכולסטרול הרע בדם, מה שמפחית בצורה משמעותית את הסיכון הבריאותי. את המחקר ערך ד"ר יעקב פוגלמן, בשיתוף עם פרופ' אלי כרמלי ופרופ' גטיני. החידוש העיקרי במחקר הזה הוא הוכחה מדעית של היעילות בשימוש בצמח הליקוריץ, הן בצורתו הטבעית, הן כתוסף תזונה והן בכמוסות המורכבות ממנו. הליקוריץ מסייע גם על ידי כך שהוא מנקה את העורקים וכלי הדם מחסימות, המגדילות את הסיכון לשבץ. הליקוריץ הוא כלי חשוב במלחמה בסוכרת ובמחלות הנגזרות ממנה.


ליקוריץ – למניעת נזקי סכרת וכולסטרול | לפרטים נוספים התקשרו: 052-9126753

 

★ תמצית שורש ליקוריץ ★ המקורי שנבדק ונחקר קלינית על ידי פרופסור מיכאל אבירם

מוצר מהפכני וטבעי שעבר מחקר קליני בבית חולים רמב"ם – מוצר מהפכני לחולי סוכרת וחולי לב
למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם:

שם

טלפון

דואר אלקטרוני

תוסף ליקוריץ