כירורגיה כללית
כירורגיה כללית למבוגרים – עולם בפני עצמו
28 ביוני 2015
0

אם אתם זקוקים לטיפול רפואי בתחום כירורגיה כללית למבוגרים תוכלו לגלות כי מדובר בתחום רחב מאוד הכולל תחתיו רשימה ארוכה של טיפולים במספר רב של איברים בגוף האדם.

לפני שפונים לניתוח, הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות הוא לפנות לאבחון מקיף ומקצועי.
לפני שפונים לניתוח, הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות הוא לפנות לאבחון מקיף ומקצועי.

 

רופאים אשר מטפלים בתחום כירורגיה כללית למבוגרים עוסקים במגוון רחב מאוד של בעיות, מחלות ופגיעות שונות ומבצעים מגוון  רחב מאוד של ניתוחים שונים מידי יום ביומו. כמובן, לפני פניה אל ניתוח חשוב מאוד לפנות אל כירורג מומחה לצורך אבחון מקיף ומדויק של הבעיה, אבחון אשר יאפשר זיהוי נכון של מוקד הבעיה ומציאת פתרון איכותי ויעיל לבעיה הספציפית הזו.

אבחון ראשוני – החלק החשוב ביותר

כאמור, כירורגיה כללית כוללת בתוכה מגוון רחב של תתי תחומים ולכן, אם אתם סובלים מכאבים קשים, תופעות רפואיות שאין לכם הסבר עליהן או כל דבר אחר, הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות הוא לפנות לאבחון מקיף ומקצועי לבעיות הללו. חשוב לפנות אל מומחה בעל ניסיון ובעל ידע רב בתחום כירורגיה כללית למבוגרים אשר יפנה אתכם לבדיקות שונות, וייתכן שגם לצילומים והדמיות ממוחשבות בכדי לאתר את מקור הבעיה בצורה הטובה ביותר.

החלק הזה של האבחון הינו החלק החשוב ביותר שכן, במידה והוא לא יבוצע בצורה איכותית ונכונה, הוא עלול לגרום למתן טיפול לא נכון שלא יועיל לפתרון הבעיה ולעיתים אף עלול להחמיר אותה.

לא תמיד פונים לניתוח

כיום, עם הטכנולוגיה המודרנית ועם ההתפתחות המרשימה של עולם הרפואה, לא בכל מקרה פונים מיד לניתוח. רופאים כירורגיים מקצועיים מנסים להעניק למטופל את כל הפתרונות האפשריים בכדי לנסות ולטפל בבעיה בדרכים אחרות, עד כמה שניתן, ולנסות להימנע ככל האפשר מניתוח, שאפילו הניתוח הפשוט ביותר עלול להסתבך ולסכן חיים.

רק במקרים שכבר אין ברירה וכל הטיפולים שנוסו לא צלחו, יפנה הרופא לטיפול ניתוחי. כמון, את ההחלטה הרופא יקבל יחד עם המטופל, תוך מתן הסבר מקיף על הליך הניתוח, על הסיכונים והסיבוכים האפשריים כתוצאה מהניתוח ועל תהליך ההחלמה לאחר אותו ניתוח, כך שהמטופל יהיה מוכן לתהליך כולו בצורה הטובה ביותר שניתן.

 

ד"ר גד לוטן – כירורגיה כללית לפרוסקופיה וילדים | כירורג מומחה
ויצמן 14, מגדל המשרדים קומה 20,  ”איכילוב טופ”  תל אביב | טלפון: 077-7779222