כללי
טיפולי פנים כטיפול לנשמה
14 באוקטובר 2015
0

טיפולי פנים הם הרבה יותר מאשר סתם טיפול פנים, הם טיפול גם לנשמה! רוצים להבין למה? המשיכו לקרוא!

טיפולי פנים בקריות
טיפולי פנים בקריות

חלונות

הפנים הם חלון הראווה של הנפש שלנו. דרך הבעות הפנים, המודעות והלא מודעות, ניתן לדעת אם האדם הוא מאושר, מאוכזב, מיואש או מלא תקווה. היות שכך, חשוב לשמור על פנינו כך שתמיד המראה הראשוני יהיה חיובי: נקי, אסטטי ונעים. לשם כך מומלץ ללכת לטיפול פנים באופן שגרתי.

יוניסקס

בעבר, רק נשים היו הולכות לקבל טיפולי פנים. כיום, המצב הוא אחר לחלוטין! ניתן להבחין בזה גם ברכישת תכשירים שונים לעור הפנים והגוף. בימינו, נשים וגברים מכל הגילאים מקדישים זמן לעצמם, לאיכות חייהם ולמראה החיצוני שלהם. גם מבחינת פניה לקוסמטיקאיות לקבלת טיפולי פנים ניתן להבחין בעלייה המתמדת בהזמנת התורים גם של גברים, נערים ונערות.

פנים ההתבגרות

במהלך גיל ההתבגרות, כמעט כולנו חווים את התחושות והרגשות הנלווים לפצעי הבגרות, המעטרים את פנינו. למרות העובדה, שבודדים הם המתבגרים, שפצעי הבגרות איננה מנת חלקם, כל מתבגר מרגיש בושה וחוסר ביטחון אל מול חבריו, בעיקר כאשר מדובר בהתנסויות הראשונות מול בני ובנות המין השני. אמנם טיפולי פנים בקריות אינם מונעים את השלכות ההורמונים המשתוללים בגילאי העשרה, אך בהחלט יכולים להיטיב את המצב בעזרת שמירה על ניקיון העור. ניקיון, שהוא הרבה מעבר לשטיפת הפנים בבוקר.

רגע של נחת

הרגעים האלו, בהם אתם שוכבים על מיטת הטיפולים הם כמו בריחה משגרת היום יום. זהו הזמן להירגע, להרגיש את הפנים מקבלות את הפינוק המגיע להן ולשכוח את כל הבעיות מהבית, העבודה, הלימודים וכך הלאה. טיפולי פנים הם אחת הדרכים הנעימות והמועילות לשחרור לחצים והירגעות נפשית ופיסית בעת ובעונה אחת.

אור הפנים

טיפול שגרתי בפנים מוציא מהעור את האור! כאשר עור הפנים מטופח ואסטטי, התחושה הפנימית היא של ביטחון ושל ניקיון. רגשות אלו מוקרנים באופן טבעי גם החוצה. כמובן, אחרי רוב טיפולי הפנים, ישנה אדמומיות קלה, אך היא עוברת במהרה וכל מה שנשאר הוא עור בריא ונפלא למראה.