כירורגיה פלסטית
אסתטיקה וגינלית : להרגיש בנוח עם הגוף שלך
31 במאי 2015
0

אסתטיקה וגינלית היא שם כללי לטיפולי האסתטיקה המתבצעים באזורים נסתרים, האזורים הוגינליים של האישה. כל אישה אשר פונה לניתוחים פונה בשל סיבה שונה כשחלק מהנשים פונות בשל מראה מולד שהן רוצות לשנות וחלק פונות בשל שינויים של האזור שנוצרו עם השנים. פנינו אל ד"ר דב דיקר, גניקולוג מומחה ומנתח בכיר באסותא ושמענו ממנו על סוגי הניתוחים הקיימים.

הפניה לטיפולי אסתטיקה וגינלית היא פניה שכיחה יחסית והיום אנו עדים לכך שיותר נשים מרגישות בנוח לבקש לעבור את הטיפולים.

היום מקובל יותר ויותר לעשות טיפולי אסתטיקה וגינלית ונשים חשות יותר בנוח לפנות לרופאים מומחים בתחום ולבקש לעבור פרוצדורות שיעניקו להן תחושת נינוחות עם הגוף שלהן. כל אישה אשר מעוניינת להרגיש טוב יותר עם עצמה ועם איבריה המוצנעים יכולה ליהנות ממגוון טיפולים בטוחים.

הצרת נרתיק

ניתוחים להצרת הנרתיק אינם עונים רק על קטגוריית ניתוחי אסתטיקה וגינלית, הם ניתוחים שלרוב עוזרים לזוגות להחזיר לחיי המין שלהם את התשוקה. נשים אשר עוברות את הניתוח מעידות כי מדובר בהליך פשוט מאד והתאוששות של כחודש שלאחריה ההנאה מחיי המין עולה בצורה משמעותית.

בנוסף לנשים שפונות לביצוע הניתוח בשל רצון לשפר את חיי המין, יש נשים רבות שהשינוי באזור הנרתיק יוצר אי נעימות הקשור בהתרוקנות וגם צורך ללכת לעתים קרובות לשירותים. הנשים אשר סובלות מתופעות שונות מוצאות כי הניתוח מקל עליהן גם בתפקוד היום יומי ושהן יכולות לשלוט טוב יותר ביציאות.

ד"ר דב דיקר – גניקולוג מומחה ומנתח בכיר באסותאניתוחי אסטתיקה וגינלית – לקבלת מידע נוסף, השאירי פרטים:  





הצערת נרתיק

נשים רוצות ליהנות מחיי מין עשירים בכל גיל והעובדה שעברו לידה או מספר לידות לא צריכה לפגום בכך. הליך הצערת נרתיק מתאים לנשים שאצלן קירות הנרתיק צנחו בשל מבנה גנטי או בעקבות לידות. לידות מרובות או לידות קשות כמו לידת וואקום ולידה ארוכה מדי יכולות להשפיע על מבנה הנרתיק, מבנה שאותו אפשר לתקן באמצעות ניתוח.

התוצאות של הניתוח הן עיצוב אזור הנרתיק ושיפור ההנאה מיחסי המין. הניתוח עצמו מתבצע תחת הרדמה (מקומית או כללית, תלוי במקום וברופא) והשחרור לאחר הניתוח תוך כמה שעות (ביום הניתוח). מבחינת ההתאוששות אפשר לחזור לקיים יחסי מין כחודש לאחר הניתוח.

שיחזור קרום בתולין

קרום הבתולין שנפקע לא יחזור מעצמו למצב הקודם. הקרום הוא עדין, דק וגמיש והוא קיים עוד משלב העוברות כשהאיברים הגניטליים מתפתחים. הסיבה לבצע שיחזור קרום בתולין היא כמעט תמיד קשורה לרצון של האישה עצמה (שעוברת ניתוח) להתאים לערכים ולנורמות שסביבה. עבור רבות (ורבים) הימצאותו של קרום הבתולין מצביע על צניעות וטוהר ולכן בתרבויות מסויימות נשים שקרום הבתולין שלהן נפקע, אנו יכולים לראות בקשה לביצוע ניתוח שיחזור שלו.

המטרה של הנשים היא להגיע לחתונה שלהן כשהן עם קרום הבתולין ואלו שרוצות לעשות זאת מומלץ שיפנו לניתוח כחודש לפני החתונה כדי שיוכלו לקיים ביום המיוחד יחסי מין. הניתוח עצמו אינו מסובך והוא יכול להתבצע בהרדמה חלקית או מלאה (תלוי במנותחת ובמנתח) כשכל התהליך נמשך כחצי שעה.

ההתאוששות מהניתוח גם היא פשוטה ואורכת מספר שעות שבסופן האישה חוזרת לביתה לתפקוד מלא וכשהיא מקפידה להימנע מיחסי מין למשך חודש. מבחינת הגבר, הוא לא יכול להבדיל ולהבחין כי האישה עברה ניתוח ולכן הפעם הראשונה לקיום יחסי המין של הזוג תרגיש כראשונה לכל דבר.

פניה לטיפולי אסתטיקה וגינלית

הפניה לטיפולי אסתטיקה וגינלית היא פניה שכיחה יחסית והיום אנו עדים לכך שיותר נשים מרגישות בנוח לבקש לעבור את הטיפולים. הטיפולים אינם מורכבים וחלקם מתבצעים תחת הרדמה מקומית וחלקם בהרדמה מלאה. ההתאוששות לאחר הניתוחים גם היא פשוטה ודורשת כמה שעות מנוחה במקום שבו מתבצע הניתוח. המגבלה היחידה של הניתוחים היא צורך לחכות חודש לפני קיום יחסי המין כדי לאפשר לאזור להתאושש.

 

באדיבות ד"ר דב דיקר – גניקולוג מומחה ומנתח בכיר באסותא.
כתובת: הברזל 24 רמת החייל, תל אביב | טלפון: 050-5293052

 

ד"ר דב דיקר – גניקולוג מומחה ומנתח בכיר באסותא

ניתוחי אסטתיקה וגינלית – לקבלת מידע נוסף, השאירי פרטים:

שם

טלפון

דואר אלקטרוני